vineri, septembrie 16, 2011

Fluturele Cosmote: Alzheimer vs dragoste de tata



Zilele astea face furori si smulge emotii o reclama Cosmote cu un fluture. Adaptata dupa un filmulet in care rolul fluturelui era jucat de o vrabie, reclama Cosmote o da in bara in stil mare, insa nimeni nu vede asta. Ca sa va convingeti, daca mai aveti nevoie, uitati-va la filmulete, apoi reveniti sa vedeti argumentele mele.

1. Batranul iti da senzatia ca are Alzheimer, din secunda 1 si pana cand cauta si gaseste fara greseala pasajul din jurnalul lui ponosit, pasaj in care scria el cum i-a raspuns el lui fie-sau de 3 ani de enshpe ori la aceeasi intrebare. Un om cu probleme de memorie nu gaseste pasajul ala in fix 3 secunde si nici nu da senzatia de premeditare a intregii sarade. Daca vroiau sa meraga pe povestea emotionanta, Cosmote alegea ca batranul sa continue sa puna intrebarea, iar fie-sau, care sta langa, citind el jurnalul lui taica-sau, gaseste el singur pasajul si isi da seama ca are langa el un om care l-a iubit si care il iubeste. Dar nu…

2. Batranul nu are Alzheimer :)) E bine merci moshu’, doar ca vroia sa ii dea o lectie nerecunoscatorului de copil. Si atunci ii aminteste fortat si brutal ca acum jde ani, cand fie-sau avea 3 ani, el i-a raspuns de fiecare data, ba mai mult, l-a iubit si mai mult. Adica, bai baiete, daca n-ai simtit dragostea mea de tata (n.a. despre care eu stiu ca este neconditionata si pentru care nu vrei nimic in schimb) las ca iti amintesc eu. Pe modelul “eu te-am sters la cur cand eram mic, si tu de enervezi daca te intreb de 3 ori ce e un fluture?!”.

P.S.: Pentru consumatorii influentati de publicitate: Cine pisha ochii, beleste punga!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu