joi, septembrie 22, 2011

Cineva aici pe jos ma iubeste

...

si nu perversilor, nu e nimeni sub masa din bucatarie unde stau, fumez, postez treaba asta si urmaresc cu geana Steaua - Sanatatea Cluj.

Da asa am ajuns eu la concluzia asta, ca indiferent cat de nashpa ajungi sa te simti, oricat de jos ai fi, cineva te iubeste si aici pe jos, prin strafunduri.

Ca Dumnezeu e sus si vede tot (vorba mea - amin), dar mai avem nevoie si de d'astia d'ai nostri, care au cont pe feisbuc (nu ca Dumnezeu n-ar avea, dar cred ca are activate toate rahaturile alea din privacy settings), care se cred buricul pamantului, care ragaie, care sunt lenesi, care sunt ca noi. Ei probabil nu cred ca sunt ca noi, dar na, si eu ma cred buricul pamantului (sper sa nu fiu unul cu scame de la tricou inauntru), asa ca nu luam treaba asta in seama.

Si, cum spuneam, sigur cineva aici pe jos ma iubeste si ii multumesc pentru ca tare greu e sa iubesti pe cineva care e jos. Oral vorbind, e mai usor sa iubesti un barbat care e sus, iti toceste un pic genunchii, dar na, daca faci o treaba o faci si-n genunchi:))

Acestea fiind zise, declar inchis acest post.

Pentru toti fanii mei, fara litera, fara litera!

...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu