marți, ianuarie 04, 2011

Predictiile Mogulului pe 2011

...

am mai incercat eu niste predictii a la Nostradamus prin 2009 care nici in 2010 n-au iesit =))

Mai exact, mi-a iesit punctul 3 in 2010 (Ringier a vandut Capital si evz si s-a scuturat de Diva), punctul 4 in 2009 si un pic din punctul 9 :D. Nu l-am depasit pe zoso, n-a cazut nicio banca, dar in rest...

Pentru 2011, mandea zice asa:

1. Inception primeste Oscarul pentru cel mai bun film din 2010

2. Romania termina Eurovisionul in a doua jumatate a clasamentului

3. Otelul termina campionatul mai jos de locul 3

4. Un cutremur de peste 6 grade zguduie un pic Romania

5. Moare Florin Piersic

6. Se naste George Cojocaru

7. Emil Boc nu termina anul ca premier

8. Euro termina anul in intervalul 4,6 - 4,8 lei

9. Facebook devine principalul motor de cautare

10. Are loc un atentat asupra lui Barack Obama

Ce ziceti, imi iese de data asta?

...

3 comentarii:

  1. E posibil sa-ti iasa 2, 3, 8 si ceva pe la alea nashpa (Obama, Piersic). George Cojocaru nu stiu cine e, Boc pica anul viitor, iar Inception cred ca va fi batut, desi nu-mi doresc, de prostia aia cu nasterea Facebook-ului, "Social Network" sau cam asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu stiu cine e George Cojocaru, pt ca inca nu exista. Sper doar sa se nasca cineva cu numele asta :d

    RăspundețiȘtergere
  3. Cea mai plauzibila mi se pare cea mai simpla dintre predictii si anume cea cu Eurovisionul.

    Apoi, un anume George Cojocaru cu siguranta se va naste anul asta.

    Cat despre Euro, Dumnezeu cu mila, insa nu il va lasa Isarescu sa sara de psihologicul 4.5.

    RăspundețiȘtergere