luni, mai 17, 2010

Poveste de azi

...

deci uitasem cumva cum imi sta fara barba. bine, desigur:D mumos foc cum ar ar zice o verisoara de-a mea care are cativa anisori.

si uitasem cum e sa dardai la jumatatea lui mai. poate pentru ca am eu asa o temperatura crescuta de obicei. ard. sau incalzesc. depinde cum privesti. sau cum atingi.

si zilele astea am niste ganduri. unele nu-s "personal stuff", iar altele sunt atat de personale incat nu va intereseaza. de fapt va intereseaza dar va las cu buza umflata. ca atunci cand mananci o salata cu mult otet. apropo de salate. sunt mult mai bune acrite cu zeama de lime. care insa nu-mi face bine la amigdale. care sunt doua si sunt inca rosii. si din cand in cand sug septole%e. cu aroma de cirese. erau si-n piata. cirese adica. prefer insa pepenele galben. rece zemos, parfumat. cam ca un orgasm, numai ca ala nu e rece.

si apropo de amigdale. acum vreo saptamana mi-am dat seama ca farmaciile din bucuresti sunt la fel de dese precum bancile sau salile de jocuri. oare chiar atat de bolnavi suntem? mie mi-e dor de o cizmarie. de-o frizerie care n-are aere de salon de frumusete desi inauntru tund doua cucoane acre ca lime-ul meu din salata. si mi-e dor de o tutungerie. si de o marochinarie. si de vacantele mele de vara la campulung, unde, asa cum spune eueu catedata, parca statea timpul in loc.

iar adineauri fuse o reclama la poker star, cu daniel negreanu, romanul care ii toaca pe americani la hold'em si care zice ceva de genul "descopera poker star-ul dîn tine" adica da, cu Î :)))) si-am incalecat pe-o sa, si v-am spus povestea mea. de azi.

...

3 comentarii:

  1. Traitiar, da in ce zona stai matale bre? Ca la mine in cartier se desfiinteaza farmaciile una dupa alta. Cautai azi nishte pastile de gripa si vazui ca s-au desfiintat trei farmacii intr-un interval de doua statii de metrou. In schimb au aparut banci si sali de pacanele cu pretentii de cazinouri la greu, unele chiar in locul unor farmacii.

    RăspundețiȘtergere
  2. salajaaan:P si am doua la piateta mea dintre blocuri si 2 pe partea ailalta a bulevardului. insa si in alte parti vad ba helpnet ba sensi blu, ba dona, ba ventrofarm, ba catena, ba habar nam cum.

    RăspundețiȘtergere
  3. Trimite si mie vreo doua :)), ca aici au crescut buruienile si bancile in locu lor

    RăspundețiȘtergere