sâmbătă, mai 22, 2010

Intrebari despre Iisus

...

- Iisus s-a nascut in iesle? Daca da, de ce s-ar fi urcat o femeie gravida taman acolo?
- Cati ani avea Fecioara Maria cand l-a nascut pe Iisus?
- Dupa ce l-a nascut pe Iisus, virgina fiind, a facut apoi dragoste cu Iosif?
- Ce s-ar fi intamplat daca Iisus avea un frate geaman?
- Cand a decis Iisus sa-si lase barba?
- Dupa ce a inviat Iisus, ce a facut 40 de zile pana la Inaltare?
- Avand in vedere ca in mormant au gasit doar giulgiul, in ce era Iisus imbracat cand a parasit mormantul?
- De ce i se spune giulgiului "din Torino", ca nu a fost gasit in Torino?
- Daca a umblat printre oameni pana la inaltare, oare purta manusi ca sa se fereasca de poterele care l-ar fi recunoscut dupa ranile din palme?
- Existau pe atunci manusi?
- Iisus a facut vreodata dragoste?
- Ce cauta el in preajma Mariei Magdalena?
- Care au fost ispitele la care l-a supus diavolul pe Iisus?
- In ce limba vorbea Iisus?

...

P.S.1: Recunosc, nu m-am documentat inainte de a pune toate aceste intrebari.
P.S.2: Cand eram in generala am auzit o intrebare interesanta. "Daca Dumnezeu este Atotputernic, poate el sa faca o piatra atat de grea incat sa n-o poataridica?"

2 comentarii:

  1. mai am si eu o intrebare: de ce se scrie Iisus cu doi "i"?

    RăspundețiȘtergere
  2. Din cate stiu eu se scrie Iisus, deoarece Isus din greaca veche înseamnă “măgar”

    RăspundețiȘtergere