luni, mai 24, 2010

Ce mi-a placut de Rusalii

...

- ca dupa un 8-9 (inregistrat sambata), duminica am invins omul cu doua meserii cu 11-4. nu de alta, dar promisesem lui eueu ca ii fac fasole batuta daca pierd duminica:D
- pozele din copilarie, facute alb-negru de tata
- salatele pe care le fac cu eueu, senzationale
- planul pentru revelion. cunoscatorii stiu despre ce e vorba si vor primi in curand detaliile
- somnul de azi dupa-amiaza
- Goldie, un fel de golden retriever care s-a lipit de noi cand am fost in piata si care s-a oprit adulmecand in fata usii de la bloc
- era sa uit. a ramas craiova in Liga I

... si ce nu mi-a placut

- neaaaaaah, a fost prea misto :P

...

P.S.: v-am zis ce misto e bucataria mea? parca mai am o camera dintr-o data :))

3 comentarii:

  1. Tre sa-mi dai o bere ca am fost contra Craiovei in ultima etapa ... numa asa v-ati salvat :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa-i faci fetii fasole batuta ca altfel ii fac eu si nu e bine. Nu de alta dar eu nu excelez la capitolul bucatarie si nici nu am o Ciplandie:).
    Asa ca hai...la cratitza!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ghitza: am un afara alcool chiar acum in frigider:D
    @Iuda: cu proxima ocazie voi facalui fasole intru orgasmicizarea papilelor gustative ale domnisoarei mele. am zis

    RăspundețiȘtergere