vineri, mai 21, 2010

Ce mi-a placut azi

...

- modul in care am gestionat o situatie aparte
- ca bucataria este montata si in acest moment tastez de la noul meu "birou" :P foaaaaarte comod si cum vroiam
- ca pot sa mananc, sa fumez, sa ma uit la televizor si sa am laptopul in fata in timp ce stau suuuupercomod:)
- ca mi-e pofta de eueu

... si ce nu mi-a placut

- ca doamna voiculescu ar fi fost de acord sa stea la mana mesterilor in conditiile in care eu stiu ca cine da banul pune conditiile
- ca un taximetrist de la tes#, companie cu care merg intamplator sau cand n-am incotro, sustinea sus si tare ca m-a mai dus acasa, iar cand am ajuns in cartier n-a nimerit deloc cand era sa faca stanga si cand dreapta :))
- ca Magda s-a considerat lezata cand i-am spus parerea mea franca despre un anumit lucru

...

...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu