joi, aprilie 15, 2010

Ce mi-a placut azi

...

- cum imi curge sangele prin vine
- cateva ore la o cafenea, linistite si parfumate cu Baileys
- cum coboara tipele privirile daca le privesti mai mult de 10 secunde in ochi
- sase cai frumosi
- o bucata perfecta cu zambet pictat, blonda, cu un trup alcatuit parca de ultima mea dorinta. scotea bani de la bancomat. as fi vrut sa scoata tot tezaurul BNR numai sa sa nu dispara asa repede

... si ce nu mi-a placut

- taximetristii care cred ca musai te grabesti daca mergi cu taxiul. nu frate, doar ca ma dor talpile daca merg pe jos si nu-mi place aglomeratia din mijloacele de transport. asa ca take it easy! chiar l-am intrebat pe unul, suparat ca pe la dristor era coada, daca se grabeste. a ras
- s-a golit redactia. asta pentru ca de maine ne mutam

...

2 comentarii: