joi, aprilie 01, 2010

Ce mi-a placut azi

...

- ziua lui Carmen. si tortul
- ca nu m-am dus la Adevarul in urma cu ceva vreme
- ca RATBistii au zis ca nu mai ies pe traseu, fiind obositi ca au stat in greva :))
- noul gsp

... si ce nu mi-a placut

- tacerea cuiva, care se prelungeste fara motiv
- oamenii care bat din picior
- un tigan care n-a stiut sa negocieze
- o rapandula plina de aur care molfaia raza la volanul unui ML de cateva zeci de mii de euro si care probabil acum 20 de ani nu stia cum arata o pereche de chiloti

...

5 comentarii:

  1. la ultima faza chiar ai fost rau. pe cuvint!

    RăspundețiȘtergere
  2. am fost doar mai darnic in descriere. rau nu:)

    RăspundețiȘtergere
  3. m-ai facut sa-mi aduc aminte unde am auzit prima (si ultima) data cuvintul rapandula....La Rebreanu, in Ion :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. ma bucur mult ca a fost bun tortul... si alta data cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
  5. a fost din categoria "sa te lingi pe degete" :)

    RăspundețiȘtergere