luni, aprilie 12, 2010

Ce mi-a placut azi (unde azi inseamna ultimele zile)

...

- o curte cu capcane, aer curat si zaruri
- o soferita de Logan alb, rotunjoara, care infuleca la stop dintr-un Mc. iar pe portierele Loganului era imprimat: am slabit 20 de kilograme. am ras de ma dor si-acum muschii
- un anumit parfum, nu stiu care, dulce si ... dulce
- cateva lovituri pe verde, din week-end
- am gasit brichete cu piatra (cred ca de vineri, dar uitasem sa va zic. sau nu uitasem?)
- ca desi inchisese, sibianul meu mi-a deschis ca sa imi iau niste cas afumat :P
- ca azi nu m-a mai facut nimeni misogin, dupa ce in week-end am primit acest "compliment" si direct si prin mesageri

... si ce nu mi-a placut

- habarnismul unei tipe. inca nu-i zic personal, insa navigheaza in ape numai de ea stiute si amesteca lucrurile
- ca azi n-am rezolvat tot ce-mi propusesem
- ca omul cu meserii se grabeste :)) fa-ti blog Iuda si dup'aia sa te vad :P

UPDATE: da, e omul cu doua meserii:P

...

2 comentarii:

  1. E omul cu doua meserii. Poate imi fac...request pending:-) (comentat in metrou in drum spre casa). Tareeee

    RăspundețiȘtergere
  2. @Iuda: fost foame, facut update. cu cine comentasi ma? :))

    RăspundețiȘtergere