marți, aprilie 06, 2010

Ce mi-a placut azi (adica duminica, luni si azi)

...

- ziua petrecuta la tara, de unde nu cred ca va dau nici filme nici poze pentru ca sunt amintirile mele si punct
- pofta de inghetata pe care mi-am potolit-o cu Bogdanel, Carmen si Alina
- pofta de relaxare pe care mi-am desavarsit-o cu Bogdanel, Carmen si Alina
- seara de biliard (de luni)
- sarmalele de la mamaie
- inima de pe tricoul mov
- frigul placut de azi
- cateva franturi de discutie pe mess
- furia productiva a Barcelonei
- kaos moon, desi, cum ii spuneam Alinei, ar fi trist daca n-ar fi si fictiune. Cititi-l de la coada daca vreti sa intelegeti tot

... si ce nu mi-a placut

- ca unele lucruri nu ma mai surprind deloc
- ca mi-a mers netul ca o pula de melc si-a tremurat ca o frunza in vant
- femeile care se pun pe tava
- aia care zic: hai sa-ti zic ceva si apoi se razgandesc
- un taximetrist care nu intelegea de ce nu urc desi oprise in mijlocul unui lac

...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu