marți, martie 23, 2010

1 + 1 = 69

...

Fatacusoarele mi-a zis si azi ca doreste sa scriu ceva despre sex, in noul nostru proiect de la Apropo Media. Nu misogin (a punctat, stiind ca uneori las impresia asta). Dar nici siropos neaparat (desi uneori las impresia asta).

In seara asta, am scris un post intitulat "Cum sa faci un 69 perfect". Asa cum banuiam, cineva, de sex feminin, a pus "caramida pe caramida" ca sa imi indeplinesc promisiunea. Mi-a cerut 69 de cuvinte pentru a da reteta perfecta de 69. N-o sa ma incadrez. In primul rand pentru ca nu exista perfectiune.

Exista farame de fericire ratacite pe coapsele unei femei, pe care uneori le gustam. Nu stiu daca e perfect sau nu, insa 69 incepe cu 1+1. De preferat femeie si barbat, dar deh, cine sunt eu sa impun reguli? :)) Si cred ca un pas (sau o limba) spre perfectiune ar fi sa existe intre ei nu doar atractie fizica. Stiti voi, e bun sexul dar mai bun este cand il faci cu cine are un loc si in inima ta.

N-am mai scris despre sex de prin 2005, desi , ca sa ma joc putin cu mintea voastra, dragele mele, imi sta pe limba:P.

Si n-am scris despre 69. Poate sa fi atins subiectul, insa doar oral :)

Probabil ca unii dintre voi, inclusiv barbati, se asteapta la ceva foarte descriptiv, in care amestec experienta proprie cu fanteziile. Acum nu va dau decat niste ponturi, pentru ca fiecare are un 69 perfect in minte.

1. respirati! (e valabil pentru toti). Nu incercati sa va surclasati prin viteza partenerul. Un 69 se savureaza pentru ca este, asa cum zicea Radu Anton Roman, "o catedrala a gusturilor" - nu e ca o omleta facuta pe fuga inainte sa pleci spre job.
2. explorati! Un 69 nu se rezuma la a-i face un sex oral partenerului.
3. comunicati! Asa cum radeti la o gluma buna, asa cum plangeti cand simtiti ca cerul s-a prabusit, asa cum va lingeti pe buze si spuneti "yummy" cand papati ceva gustos.
4. continuati! Cand credeti ca ati parcurs tot drumul uitati gandul asta. O sa va placa senzatia:)
5. terminati! Sau nu:P De gustibus, cum ar spune unii. Daca preferati "sau nu", go back to number 4 si incepeti altceva!

As fi putut sa va dau 69 de ponturi pentru un 69, dar ar fi fost cliseu, nu-i asa? Va astept si pe voi. sa-mi spuneti ce, si cum. Pe blog dragele mele, e doar o invitatie virtuala:)

...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu