joi, iunie 25, 2009

Sa mori tu?!

implini fecali o varsta. destupa moeturi si dupa ce le deserta, arunca sticlele goale in iarba. cam cum isi arunca mucii in fasole. si le dadu sa beie la jurnalisti. si baura. asta nu face parte din meseria lor, sa beie ce le da latifundiaru. dar unora le place. unii stiu ca trebuie sa faca sluj in fata oilor, altfel se trezesc interzisi pe peluza plina de cacareze verbale numita palat. la fotbalisti nu vazui daca le dadu sa beie. dar ii vazui pe fotbaliatori trecand ca pe la moastele paraschevei, dand noroc cu mana care ii hraneste si spunandu-i LMA. unii nici nu l-au privit in oki. as vrea sa cred ca a fost doar un mod de a arata ca nu traiesc momentul de platire a respectului, cum ar zice obama. din pacate stiu ca era pur si simplu morcovul de a-l privi in oki pe bogatan.

nam baut moet ever si cine ma cunoaste stie ca nu-mi plac nici bufeturile pentru jurnalisti. astea-s pentru jurnalistii harsiti care stiu ca un busheu cu ciuperci face stirea mai alunecoasa si spinarea mai arcuita. n-am fost la multe conferinte de presa, dar la care am fost, am preferat sa plec cu matele chioraind decat ragaind. iar pentru cei care mi-or zice: "ce fraier esti, decat sa le arunce mai bine le mananci tu", le zic atat, ca si domnului de mai sus: "Sa mori tu?!"

2 comentarii:

  1. Domnule, eu am fost la mai multe conferinte de presa si recunosc am mai stat si la masa ( mai mult pentru ca majoritatea erau dimineata si nu apucam sa mananc inainte sa plec, dar sunt unii nene care nu au auzit de vorba aia: Nu tot ce zboara trebuie sa halesti, multe sunt povesti basme batranesti. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Domnilor, da voi de jurnalisti din aia care halesc pe rupte la bufeturi din astea de ocazie n-ati auzit? Oameni seriosi de altminteri, si cit se poate de profesionisti. Da daca e gratis?

    RăspundețiȘtergere