joi, iunie 11, 2009

Bamboo & something else

Se termina campionatul, lua Uimirea Urziceni titlul, iar baietii aia ai lui Dan Petrescu, aia cuminti ca fetele mari, si care dupa meciul de la Timisoara dadeau din buric de mama focului, la fel ca orice fotbalist cu IQ apropiat de punctele din clasament al echipei, s-au dus miercuri noapte in Bamboo. O sa ziceti ca meritau si ei, dupa un campionat castigat. Meritau sa se distreze, dar parca alegerea asta n-a facut decat sa le dea arama pe fata. Chit ca au stat la cutie tot sezonul (cel putin despre ei n-au ajuns informatii ca s-au facut pulbere prin baruri), de data asta n-au mai rabdat. Ma intreb daca nu cumva sufera si ei de boala aluia care dupa ce s-a urcat pe un cal alb uita ca pana mai adineauri ranea la grajduri, sau pur si simplu astia sunt cu totii, niste bambuisti cu gena fitelor in ei?

Alta faza care m-a dat ieri pe spate a fost vaca lesinata de la protestul fermierilor. Vorba ceea: la omul sarac, nici vacile nu trag.

Azi m-a amanat iar Codrut, Mergea la sotie, probabil s-o scoata din spital, pe ea si pe Andrei, ca asa se numeshte odrasla:). Ma duc maine.

Si acum un banc, e vechi, dar e fabulos.

Puiu Calinescu si Dem Radulescu, la Puiu acasa. Puiu, pus pe sotii, ii zice lui Dem:"Maestre, pun pariu pe o mie de lei ca intr-o saptamana iti iese un furuncul pe buca stanga". Dem se sparge de ras si accepta pariul. "Esti nebun, n-are cum sa se intample, dar hai ca tin pariul. Peste o saptamana, se intanesc iar la Puiu acasa. Dem Radulescu era nuai un zambet. Puiu: "Maestre, este ca am castigat pariul?". "N-ai castigat nimic, fundul meu e curat ca lacrima". "Nu te cred", zice Puiu. "Pe onoarea mea", replica Dem. "Bine, da-ti pantalonii jos sa ma conving", ataca Puiu. Isi da Dem pantalonii jos, isi da si indispensabili si se intoarce cu poponetul la Puiu: "Vezi, n-am nimic!". Puiu ii tot dadea ocol, se uita, si-a luat okelarii, se mai uita, cand zice: "Auzi, hai pe balcon la lumina, ca aici nu vad bine, si am senzatia ca e ceva pe buca stanga!". Dem ii face hatarul, convins ca ia mia de lei. Ies pe balcon, se uita iar Puiu Calinescu la fundul Bibanului si face o moaca trista: "Da ma, n-ai nimic". Ii da mia de lei, apoi scoate sticla de vin si se pun la baut, nu inainte ca Dem sa-i zika hohotind: "Ma da prost esti. Cum naiba sa pui pariu pe o mie ca-mi iese mie un furuncul pe fund intr-o saptamana?! Esti nebun." Dup primul pahar, suna soneria. Se duce Puiu, raspunde, si-l invita inauntru pe Amza Pellea. Amza: "Salut Bibane, ce faci?" "Uite, la un sprit cu Puiu, tu?". "E, ce sa fac, am venit sa-i aduc 2 mii de lei lui Puiu". "Imprumut?", intreaba Dem. "Nu ma dobitocule, am pierdut un pariu. Mi-a zis acu o saptamana ca azi te scoate in curu gol pe balcon si nu l-am crezut".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu