miercuri, aprilie 15, 2009

Cand banii vorbesc, blogul tace














Asta am facut eu in ultimele doua zile. am pariat online, la bwin, numai meciuri live. pentru cunoscatori, cele patru print screenuri spun multe, pentru neinitiati, rezum doar asa: de marti de la pranz pana acum vreo ora, am urcat de la 350 de lei pana la cat se vede in poza 1 (un pic peste 1.200 de lei).
Asta este motivul pentru care n-am mai postat pe blog. Incerc sa fac bani din ceva ce stiu la fel de bine, poate chiar mai bine decat sa fac jurnalism :P

Pe viitor, o sa incerc sa am aici si o sectiune despre pariuri, mai exact de ponturi. Cine va dori sa se inspire, e liber s-o faca, pe banii lui.

Altfel, iata un nou post si inca unul cu care ma mandresc :)

P.S.: inca nu m-am dumirit cum sa asez foarte frumos pozele in pagina, dar promit sa rezolv pe viitor :)

P.S.1: Ce ziceti, pe 15 decembrie facem aici un trafic ca-n povesti sa pice zoso si altii din blogosfera pe jos? Promit ca dau o masa cu de toate!

4 comentarii:

  1. daaaaaaa, cu draga inima....sa pice toti si noi sa chefuim!!!

    duf

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu daca e bine sa te compari cu altii. Zoso e un nimeni.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu-mi permit sa-l caracterizez pe zoso. iar comparatia ar exista daca n-ar fi o nebunie ce am scris in ultimul PS

    RăspundețiȘtergere
  4. Ahaaaaaaaaaa! Deci tot la vorba mea ai ajuns :)!
    Hai sa-l batem pe Zoso:))!
    De pe 15 pana pe 19 Decembrie ;)!

    RăspundețiȘtergere